lørdag den 26. december 2009

Til og fra kort.

Nu er tiden vist ved at være inde til at få opdateret min blog, har ikke været super aktiv med at ligge indlæg ind! Men det er ikke fordi jeg har lagt mine kreative sysler på hylden, blot fordi jeg har været doven ved computeren!



Har i år besluttet mig for selv at kreere til og fra kort. Så hvad var mere nærtliggende end at vælge nogle med ugler, dette år har jo været "ugleår".

Så for noget tid siden i et Alt for damerne blad at gamle dymo strimler blev brugt til b.la. bordkort, dette satte kog i mit hoved så jeg måtte bare eje en gammeldags dymo, med hjælp fra manden min fandt vi et sted på nettet hvor jeg kunne købe dymoen:-) Har dog efterfølgende erfaret at den kan købes i Bilka! Har efterhånden brugt den så meget at jeg går under navnet dymo-dulle herhjemme!!









Ingen kommentarer:

Send en kommentar