lørdag den 13. marts 2010

Hue efter "Den gode feen"


Så har jeg kastet mig ud i strikkekunsten, ganske fornøjelig. En lille hue til Tilde er det blevet til, strikket efter en opskrift fra en af mine yndlingsblogs nemlig "Den gode feen". Linda har en fantastisk inspirerende blog, tak for det Linda. Mange af jer har helt sikkert også fundet vej til hende!


Vil lige vise jer et billede jeg har til at hænge i stuen af min yndlings kunstner Linda Horn, er vild med hendes værker. Hendes malerier kan ses og købes hos Galleri Rasmus.
Rigtig god weekend til jer derude.




2 kommentarer:

  1. Heisann! Så koselig at du la igjen spor etter deg på bloggen min:) Synes luen du hadde laget var supersøt, og bildet ditt var jo helt spesielt! Jeg maler litt jeg og, men noe sånt hadde jeg ikke fått til:) Ha en fin dag!

    SvarSlet